Veelgestelde vragen
Hoeveel bedragen de verzendkosten?
Je kan al binnen België verzenden vanaf 6,95. De verzendkosten worden automatisch berekend in de laatste stap van het bestelproces want die zijn afhankelijk van jouw keuze (pakketpunt, aan huis,…). Als onderdeel van onze service hebben wij gezocht naar de meest voordelige verzendmogelijkheden en willen we jullie maximaal de keuze geven.
Ook is het mogelijk om je bestelling gratis af te halen, na afspraak, in Velm (Sint-Truiden). Stuur hiervoor een mailtje naar info@paardendroom.be
Hoelang bedraagt de levertijd?
We streven er naar om onze pakjes zo spoedig mogelijk te verzenden. Bij bestelling vóór 16 uur trachten we de dag zelf nog te verzenden. Na bestelling heb je meestal je bestelling binnen de twee à drie werkdagen in huis (levering naar NL + één dag). Bevat je bestelling een product in nabestelling? Let op, want je pakket wordt in één geheel verzonden.
Wat zijn de betaalmogelijkheden?
Je kan veilig betalen via Bancontact, iDEAL (Nederland), Creditcard of bankoverschrijving. Wanneer je kiest voor een betaling met bankoverschrijving wordt je verzending pas verzonden na ontvangst van de betaling. Je artikelen zijn niet gereserveerd en dus kan het artikel in tussentijd niet meer beschikbaar zijn.
Is het mogelijk om achteraf te betalen?
Op dit moment is het nog niet mogelijk om je pakketje eerst te ontvangen en achteraf te betalen.
Kan ik mijn pakje afhalen?
Het is mogelijk om je pakje af te halen. Let wel: wij zijn geen fysieke winkel. Je dient altijd voor het plaatsen van je bestelling een berichtje te sturen naar info@paardendroom.be om af te spreken wanneer je je bestelling kan afhalen. Doe dit ruim op voorhand zodat we je bestelling zeker op voorraad hebben.
Kan ik mijn bestelling retourneren?
Je kan je bestelling binnen de 14 dagen na levering retourneren. Je staat wel zelf in voor de retourkosten en je bestelling retour sturen is op eigen risico. Stuur ook altijd het retourformulier mee dat je hier kan downloaden.
Is het mogelijk om mijn bestelling in een winkel te retourneren?
Wij zijn een webshop en hebben geen fysieke winkel. Wel is het mogelijk om, na afspraak, je bestelling te retourneren in Velm (postcode 3806). Heel af en toe staan we op een evenement en dan is retourneren ook een mogelijkheid (indien dit valt binnen de wettelijke termijn voor retourneren).
Wat als mijn bestelde product toch niet meer op voorraad blijkt te zijn?
Ondanks dat we trachten onze voorraad zo goed mogelijk up-to-date houden kan het zijn dat we een bepaald artikel toch niet kunnen leveren. Naast onze eigen voorraad volgen we de voorraad van onze leveranciers op. Het kan voorvallen dat zij producten toch niet op voorraad hebben waardoor deze toch niet kunnen geleverd worden.
Hoe lang duurt het eer een product in nabestelling terug leverbaar is?
De meeste producten kunnen we binnen 5 tot 10 werkdagen versturen.
Wat kan ik doen als ik een verkeerd/beschadigd artikel heb ontvangen?
Dat is natuurlijk erg vervelend. Uiteraard gaan we dit voor je oplossen. Neem contact op via info@paardendroom.be of via WhatsApp. Voeg je bestelnummer toe en wanneer de fout te wijten is aan de bezorgdienst bezorg ons zeker ook:
- een foto van het verzendlabel
- foto's van de inhoud
- foto's van alle hoeken van de verpakking
Waarom hebben jullie geen gratis verzending?
Het is helaas niet langer houdbaar om gratis verzending aan te bieden. Doordat we vaak zware pakketten hebben vallen we vaak in de duurste verzendcategorie. De kost van verzending gaat integraal van onze marges, die vaak al erg laag zijn, af. We hebben een uniek aanbod met ook Nederlandse ondernemers die ook niet met gratis verzending werken. Je bespaart sowieso al op verzendkosten uit Nederland én wij hebben onze uiterste best gedaan om jullie ook een voordelige verzendoptie te kunnen aanbieden.